FESTIWAL ZMYSŁÓW

     Uuuuuuu, ale jestem ściorana...łaziłam dzisiaj kilka godzin po mieście, roznosząc plakaty w zaprzyjaźnione miejsca. I prawie w każdym miejscu posiedziałam, pogadałam, po drodze zauważyłam kilka nowych sklepów, kupiłam sobie kolczyki...

      Plakaty dotyczą FESTIWALU ZMYSŁÓW, czyli kilkugodzinnej imprezy, na której osobiście i organoleptycznie rozbudzać będziecie swoje zmysły dzięki wielu atrakcjom, takich jak: patrz plakat. Więcej info: http://www.facebook.com/event.php?eid=226834124009651

     Tak na wydarzenie zaprasza Anna, która zaprezentuje Nadziane Babeczki, czyli cupcakesy, czyli mufinki z kremem i nadzieniem:
Wydarzenie "FESTIWAL ZMYSŁÓW", na które serdecznie Was zapraszam, ma na celu przypomnienie wszystkim biorącym udział w "gonitwie dnia codziennego" o istnieniu ZMYSŁÓW!! Strać ROZUM i dojdź do ZMYSŁÓW: patrz, słuchaj, smakuj, dotykaj, czuj... i czerp radość:) Anna
     Przede mną jeszcze sporo pracy, ale jak mówi Medycyna Chińska- DZIAŁANIE WZMACNIA YANG, co właśnie odczuwam. Jest dobrze...i coraz lepiej!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Poranna herbata i piękne malarstwo