Poranna herbata i piękne malarstwo

     Przy porannej herbatce czytam "Wegetariański Świat", czyli czasopismo ukazujące się już od 1994r, zawierające artykuły na temat świadomego, zdrowego, ekologicznego i wegetariańskiego życia. Czytuję je od początku jego istnienia, mam w segregatorach wszystkie egzemplarze zbierane od 17 lat. 
     To dzięki tej gazecie dowiedziałam się o różnych dietach, m.in o makrobiotyce, ale nie po tym teraz chciałam napisać, tylko o malarstwie. W aktualnym numerze jest przedstawiona twórczość pani Wandy Sawickiej (www.wandasawicka.pl). Nie znam jej, ale zachwyciły mnie jej piękne obrazy.
I tak, pijąc dalej herbatę przypomniało mi się, że przecież znam kilka kobiet, które cudownie malują, a poznałam je niedawno, dzięki Akademii AWRO (www.awro.pl), którą prowadzę w Rybniku od wielu lat..
 
Uwaga! Umieściłam tu linki i obrazy bez pytania o zgodę, więc jeśli okaże się, ze moim malarkom się to nie podoba, usunę je natychmiast!

Oto pierwsza ze wspaniałych malarek- Wiola Gaszka:





 I jeszcze jedna malująca kobieta, Wanda Kowalska:



 Cudne...:):))


Komentarze

  1. Obrazy pani Wandy znam i podglądam co jakiś czas czy coś nowego się pojawia:) ale Wioli nie widziałam. Piękne i takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za umieszczenie moich prac i informacji o mnie:)
    Najnowsze prace i te starsze można obejrzeć na digarcie , zapraszam -> http://siliya.digart.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga