Tydzień DWIEŚCIE dwadzieścia osiem

Dokładnie 30 lat temu obchodziłam swoje 18 urodziny, dostałam wtedy od swoich przyjaciółek winyla zespołu DAAB. 
Mam go do dzisiaj:) Jest dla mnie pamiątką i inspiracją...

Dzisiaj z kolei sama sobie zrobiłam prezent i zostałam właścicielką tych oto pięknych kolorowych Martensów:)
Mam wrażenie, że zostały stworzone specjalnie dla mnie, takie są kolorowe!!!!



W tym pięknym, urodzinowym dniu proszę wszystkich, którzy mnie znają- bądźcie dzisiaj kolorowi i weseli- zróbcie to dla mnie- taki urodzinowy prezent:)



========================
Robię zdjęcie codziennie na mojej przerwie w pracy-

mniej więcej o tej samej porze i w tym samym miejscu.

 

 12.01.2018










11.01.2018










 10.01.2018










 09.01.2018








  08.01.2018






Komentarze

  1. Wszystkiego co najlepsze Ci życzę:)))prezent zrobiłaś sobie cudny:))))Pozdrawiam serdecznie:)) kolorowo ubiorę się jutro właśnie dla Ciebie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Reniu, kochana jesteś ������

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poranna herbata i piękne malarstwo