Tydzień DWIEŚCIE jedenaście

Powtórzę się po raz enty: Kocham biżuterię! Szczególnie tą, która mi się podoba. A najbardziej tą, którą ktoś zrobił z pasją. 

Tym razem prezentuję tu tzw. Maskę KITSUNE, własnoręcznie wykonaną prze Panią Justynę z BOHOBIŻU
W pracach Pani Justyny jestem zakochana- to takie małe dzieła sztuki!
I jakie ma pomysły, z jaką precyzją wykonuje swe dzieła i z jaką pasją- to coś co kocham w ludziach:).
Co rusz widzę u niej nowości, niepowtarzalne, kolorowe, oryginalne, każde chciałabym mieć, no ale bez przesady:)

Pani Justyno, dziękuję za to, że Pani jest, bo gdy przychodzi do mnie paczka z Pani biżuterią mam uśmiech i radość dziecka, które dostało właśnie wymarzony prezent:)




Na zdjęciach z 5 i 6.09 widać kolczyki od Pani Justyny:)

 







===============================================

Robię zdjęcie codziennie na mojej przerwie w pracy-

mniej więcej o tej samej porze i w tym samym miejscu.

 

 04.09.2017








 05.09.2017







 06.09.2017








 07.09.2017







 08.09.2017



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poranna herbata i piękne malarstwo