Tydzień STO Dwudziesty Drugi

Wiecie co, dawno mnie tak nic nie wkurzyło jak dzisiejsza sytuacja...
Ale od początku.
Używam już dość długo podkładu mineralnego, o którym miałam napisać post. Może nie dzisiejszy, ale ten następny, bo zamówiłam próbki kilku odcieni i chciałam je wypróbować, potem opisać. I jakie było moje dzisiejsze zdziwienie, które doprowadziło mnie to totalnego wkurwienia, trzymającego mnie do teraz, bo gdy tylko otworzyłam przesyłkę zrozumiałam, że jestem naiwna, bo w życiu by mi do głowy nie przyszło, że jak chcę dostać prezent, za który płacę, to będzie to opakowanie do prezentu w formie nylonowej torebeczki!!!!

Wysłałam im wiadomość:

Annabelle Minerals- zawiedliście na maxa!!! Otrzymałam dziś przesyłkę z próbkami, zakupiłam dodatkowy prezent za 10zł, którym okazała się mała nylonowa torebka, w chińskim sklepie kosztująca 10gr. To jakiś żart? Wypchajcie się tym!!





I tyle.
A 10zł to jest naprawdę dużo pieniędzy!




======================================



 Robię zdjęcie codziennie na mojej przerwie w pracy- mniej więcej o tej samej porze i w tym samym miejscu.


09.11.2015



10.11.2015



12.11.2015



13.11.2015




Nowe wzory Wokółnaszyjników:)


Komentarze

  1. Wiesz, powinas te probki odeslas wraz z tym woreczkiem z powrotem !! Nie sobie je zachowaja i zatrzymaja dla siebie ten woreczek, ci chytrzy ludzie jak "worek bez dna" !
    Takie probki powinny byc za darmo. Tak przynajmniej robi Yves Rocher, ze daje nie tylko za darmo kremy w orginalnej wielkosci ( 50ml) , to do tego jeszcze bizuterie w takim woreczku, za ktory zaplacilas 10,00 zl !!
    Przynajmniej ja mialam to szczescie.

    Piekna kreacja nr. 2 i naszyjniki:) Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, utarłam im nosa, może dzięki temu innych tak nie oszukają, jak mnie, oby...

      Usuń
  2. Może zapomnieli do woreczka prezent włożyć naciągacze. Tez bym się wnerwiła.
    Piękne te Twoje wokółnaszyjniki:)Iza czy one są sztywne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, no właśnie, może zapomnieli?
      Naszyjniki sa na sznurach, te nie są sztywne, ale w niektórych jest też żyłka, te są sztywniejsze.

      Usuń
    2. Pytam bo mi gnaty na dekolcie wystają i sztywne kolie dziwacznie mi leżą

      Usuń
  3. Tak to jest z prezentami na siłę. Niby chcą Ci coś dać, ale już lepiej, żeby siedzieli cicho, bo tylko się ośmieszają.

    Nominowałam Cię do pewnej zabawy. Można zabrac głos obszerniej na jeden z wybranych tematów, które wymyśliłam ja :) Jeśli masz chęć, to u mnie szczegóły, serdecznie zapraszam! :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nieraz powtarzałam sobie w różnych sytuacjach, że nic za darmo na świecie nie ma, ale w koncu zapłaciłam za ten "prezent' i na to wytłumaczenia nie ma...

      Odpowiedziałam ci u ciebie w komentarzu:)

      Usuń
  4. Dużo kupuję w internetowych sklepach, ale takiego numeru jeszcze nie widziałam. Mają jakiegoś meila, żeby ich z lekka objechać? ;-) Serio, chyba miałabym ochotę na agresję słowną w takim przypadku, bo odsyłanie odpada, jeszcze dopłacać do tego g...a? Jak zwykle wygladasz barwnie i czarująco, nawet dzisiaj mojemu M. Cię pokazywałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gaju, ja tez kupuję przez internet, zawsze ryzykując, ale takiego numeru to jeszcze nikt nie wykręcił. Ale policzyłam się z nimi- oddali kaskę!!!

      Trochę się zarumieniłam- pokazałaś mnie M, ale w końcu wystawiam się na światło dzienne to i mam:) Dzięki:) i pozdrowienia dla M.:)

      Usuń
  5. Nieprzyjemna sprawa, też bym poczuła się rozczarowana i oszukana...

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że śmieszno aż straszno :}. I dobrze napisałaś, nie kasę oddadzą, prezent sobie wezmą to z powrotem, a na nerwy szkoda życia ;).

    Dziś mój faworyt to ostatni zestaw :) - spódnica wyczesana, no i mega naszyjniki!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem już ręce opadają, na takie sytuacje!!!
    Działają w ten sposób tylko na swoją niekorzyść, bo tracą klienta!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wypadku nie stracą klienta- owszem, dali dupy za przeproszeniem, ale ich kosmetyki są bardzo dobrej jakości za rozsądną cenę i póki co, będę z nich korzystać...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poranna herbata i piękne malarstwo