Dzisiaj


  • ponoć dzisiaj jest blue mondey. nic o nim nie wiedziałam, dzisiaj mąż mnie uświadomił. że niby najgorszy dzień w roku, wg wyliczeń jakiegoś matematyka. ale dlaczego nazywa się blue a nie black?
  • dzisiaj jest pierwszy dzień reszty mojego życia:)
  • dzisiaj jest dzień który dała nam pan. weselmy się i radujmy się w nim.
  • dzisiaj bije mi do łepy- to ze szczęścia! 
Bo dziś spełniło się jedno z moich życzeń urodzinowych. 
Wszystkim, którzy życzyli mi spełnienia marzeń- DZIĘKUJĘ:)


Moje szczęscie ukraszę zdjęciami, które zrobili mi dwaj mężczyźni w trakcie dorocznej konferencji firmowej:

zawodowy fotograf Karol: http://karolmierzejewski.com









oraz mąż Andrzej http://yogurt.flog.pl/


















Komentarze

  1. Cudne są:))))Pozdrawiam serdecznie i cieszę się razem z Tobą:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. To był blue Monday a nie black, bo angielskie "blue" w tym przypadku oznacza "smutny, melancholijny":)
    Na tych zdjęciach jednak pełno było energetycznej czerwieni z dodatkami, zatem jestem przekonana, że wszelkim smutkom można było wymownym gestem wskazać drzwi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesu, blue w tym przypadku oznacza smutny? nie zgadzam się! Blue jest przepięknym kolorem, absolutnie nie kojarzy mi się z czymś takim, o czy piszesz...! Smutków nie było, szczęście było:) I jest:)

      Usuń
    2. No widzisz, z tego "smutnego" znaczenia wywodzi się muzyka zwana bluesem:)
      A szczęście niech się dobrze rozsiądzie i nigdzie nie odchodzi:)

      Usuń
  3. Wow...to zdjęcie pierwsze jest czaderskie. to ja życzę takiego nie gaszącego uśmiechu na twarzy przez wiele jeszcze długich lat.
    Weselę się razem z Tobą, że hej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Eluno, dużo uśmiechu to dla mnie antidotum w ciężkich chwilach:)
      Dzięki:)

      Usuń
  4. Izuniu, bardzo się cieszę, że spełniło się twoje życzenie! Chyba to działa bo już w styczniu są efekty! Kochana, jesteś cudowną, mądrą i bardzo utalentowaną osobą i cieszę się razem z Tobą tym pierwszym sukcesem :) na pewno będzie ich więcej!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy spełniają się upragnine marzenia, to tak jakbyśmy rozpoczynali nowy rozdział w życiu. Cieszę się Twoim szczęściem. Niech Ci sie darzy... 1 zdjęcie - boskie!
    Ja też czekam, by spełnilo się moje osobiste życzenie...
    Pozdrawiam z R-ka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było marzenie/życzenie, które spełniając się, pozwoliło mi spać spokojniej:)
      Życzę ci, by tobie również się spełniło:)

      Usuń
  6. To cudowne uczucie, gdy wszechświat nam sprzyja i spełniają się marzenia! Ciesze sie razem z toba i gratuluję. masz piekny usmiech, slicznie wygladasz na tych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, w spełnieniu tego marzenia z pewnością brała udział Wyższa Siła:)
      Rzadko tak mocno się uśmiecham, ale jak już to szczerze:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poranna herbata i piękne malarstwo