poniedziałek, 14 października 2013

Bedę sławna!!!

No tego bym się nie spodziewała...
Koleżanka, która robi mi codzienne zdjęcia, ukradkiem (chciała ukradkiem) wysłała na konkurs do niejakiej pani Radzkiej (nie znam kobiety...) kolaż ze zdjęciami z mojego bloga.
Chciała ukradkiem, ale jednak najpierw zapytała się, czy może.
Możesz, Marto, możesz, pójdzie w świat kolorowość mojego jestestwa, będzie piękniej i weselej::))

Marta konkursu nie wygrała, bardzo szkoda, ale wyróżnienie otrzymała:)

Ja skromnością nie grzeszę, chwalić się lubię, bo jest czym.

Tak więc chwalę się tu, może komuś po oczach poleci, albo w dupie zaszczypie, może..., wiem jednak, że świat jest za szarobury (jak dla mnie), więc choćby w ten sposób trochę go pokoloruję:)

          Marto, dziękuję ci bardzo, dzięki tobie niedługo będę tak sławna, że będę mieć tyle kasiury, że sama kupię ci taki tablet, co to go miałaś wygrać...:)

A oto co ta Marta nawypisywała o mnie między innymi:)

          Inspiracją dla mnie jest moja kochana koleżanka z pracy. Codziennie kolorowa i pełna pozytywnej energii, pełna życia i radości. Obojętnie co by się nie działo zawsze jest sobą i stawia na siebie. Od jakiegoś czasu robię jej codziennie jedno zdjęcie, żeby uchwycić na papierze te kolory, tą moc, zmieniające się pory roku… wysyłam tylko część z naszego „kalendarza”… Mam nadzieję, że to zdjęcie dla kogoś też stanie się inspiracją, by nie bać się być sobą, by dzielić się energią i kolorami życia każdego dnia… no i tak po babsku: By bawić się modą, nie bać się oryginalności i pokonać szarzyznę. Można powiedzieć , że to tylko ubranie… ale w tym wydaniu daje ono uśmiech i siłę, która jest przenoszona na inne wymiary życia i każdego dnia.

Jest filmik, na którym jest fragmencik z moimi zdjęciami (tak między 3 a czwartą minutą).





10 komentarzy:

  1. No i brawo i gratulacje! Ja się dziwię, że jeszcze świat tak mało się upomina o Ciebie. Z drugiej strony powinnam się bać, bo "pokonać szarzyznę" chcecie, ałłła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie masz się czego obawiać! Szarzyzna w twoim wydaniu jest piękna i sexi:) Mało kto potrafi tak obnosić się z Szarym, jak ty:)
      Dziękuję za łańcuch, dla ciebie Wokółszyjnik już kończę. I podoba mi się, pomimo szarego koloru:)

      Usuń
  2. Jakie tu cudne kolory! Zachwycam się :-) Trafiłam tu przez "podeślę Ci link do bloga, o którym Ci mówiłam" ;-) Przesyłam słoneczne pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i nie mówiłam- sławna będę/jestem:) Pozdrawiam też, kolorowo:)

      Usuń
  3. po lekturze szczypania w dupie nie odczułam, a wręcz przeciwnie ;)))
    Super Iza wyglądasz, a i koleżanka Marta talent do fotek ma!!
    buziaki z Tychów
    Aska&Boniek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asiu i buziaczki też! I dla Bońka ofkors:)

      Usuń
  4. No właśnie! Znalazłam Cię u Bastet, a dzień wcześniej widziałam u Radzi! Ależ ten świat mały! :))) Dołączam do obserwatorów i nieśmiało zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolaż jest świetny z Ty najbardziej kolorową osoba jaką widziałam:) I czadowe naszyjniki:) Warto być sobą. Jesteś jedyna w swoim rodzaju. I tak trzymać. Dzęki za odwiedziny i pozdrawiam ciepło - Majka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Majko, warto:) I również ciepło pozdrawiam:)

      Usuń