Kocham weekendy :)

Takie jak ten już przeszły...
Ale najpierw dygresja. W swoim życiu pracowałam różnie- cały dzień, w nocy, w weekendy, w wakacje brałam urlop i jechałam do pracy. Teraz mam tak, że pracuję od do, a w piątek o 15:30 zamykam drzwi i zapominam się na  2 i pół dnia! Jestem z tego powodu przeszczęśliwa, bo nie ma nic piękniejszego, jak dobrze spędzony weekend:), tak jak ten już przeszły...

Pisałam już kilkakrotnie, że w moim mieście dużo się dzieje. 
Samo miasto i jego okolice też mają się czym dzielić- ścieżki rowerowe, spływy kajakowe, regaty na zalewie, lasy, łąki, parki...
Korzystam więc z tego na maxa:).

Oto króciutki spis wykorzystanych atrakcji:


Piątek, Noc Muzeum- wieczór indyjski:





Sobota- 35 kilometrowa wycieczka rowerowa. 
I moje uwielbiane rzepakowe pola:)





Niedziela- Piknik na Kampusie:







Piknik udał się wspaniale, doskonale wręcz!!
Przybyło mnóstwo rodzin, dzieciaków, młodzieży itp, itd:)
Pogoda sprzyjała, gastro sfera rozpieszczała nas przepysznymi łakociami- wegańskie tarty, naleśniki świeżo pieczone, zielone świeżo wyciskane soki, lody gałkowe własnej roboty..., ech, czego to nie było!
Dzieci się nie nudziły, rodzice leżakowali, a niektórzy ćwiczyli nawet jogę:)

12 czerwca zapraszamy znowu:)








 Zdjęcia mąż:)

A napisali o tym również i tu:

 

Komentarze

  1. Myśle ze w wielu miastach wiele sie dzieje , trzeba tylko potrafić z tego korzystać Ty potrafisz ! I to ci sie chwali
    Zdjęcie w rzepaku śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też się wiele dzieje, tylko, ze ja mam nową fascynację- ogródek i to tam głównie spędzam czas. Pięknie wyglądasz, zawsze wypoczęta, uśmiechnięta, czy to dzięki diecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy robi to co lubi- i tego się trzymajmy:)

      Może i dzięki diecie, myślę jednak, ze to dzięki pracy nad swoim rozwojem, który przyniósł m.in. takie efekty jak spokój duszy i kolorowy zawrót głowy:)

      Usuń
  3. Wspaniały czas:-)
    A w ten wieczór indyjski pięknie się wpasowałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był mój świadomy zamiar- jak Indie to ja po indyjsku:)

      Usuń
  4. Pięknie spędzasz czas:)))tak jak napisała Anna trzeba umieć korzystać z tego co daje miasto:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przede wszystkim umieć korzystać z tego, co daje życie:)
      Dziękuję Reniu:)

      Usuń
  5. Jesteś bardzo aktywną kobietą, super! :)
    No i Ty na tle pola rzepaku... Piękny kwiat na tle kwiatków! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktywność uszczęśliwia, polecam:)
      Dziękuję Kasiu:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poranna herbata i piękne malarstwo