KOLOROWE BABCIE

           Przeglądam sobie czasem blogi modowe, szafiarskie i takie tam podobne, ale znajduję tam głównie kilkunastoletnie chude wieszaki, co włożą na siebie przysłowiowe "bele co" i jakoś tak dobrze wyglądają (niektóre). Jak dotąd nie znalazłam bloga osoby o innych wymiarach, czytaj: otyłych, dużych i starszych niż 29 lat. Może nie szukałam zbyt dobrze, ale też nie mam za bardzo na to czasu.
I dziś odkryłam coś niesamowitego!!!! Oglądając miałam cały czas uśmiech na ryju i takie motylki w brzuchu ze szczęścia.
Nie wgłębiłam się jeszcze w tekst stronki, nie wiem, co tam piszą, na razie oglądam zdjęcia. Oglądam i oglądam i nie mam dość.
Taką babcią, jak te kobiety na zdjęciach będę!!!!!!! Będę kolorowa i będę się ubierać tak jak lubię nawet wtedy, gdy będę mieć 100lat. Czego i wam życzę:):)

Oto kilka zdjęć moich ulubionych, wszystkie pochodzą z: http://advancedstyle.blogspot.com/














Moja ulubiona:




A to jestem ja:)


Komentarze

  1. Moja ulubiona to ta pierwsza babcia .....do takiej dążę hahha majac syna 24 letniego może się lada moment nadazyć hahahahah

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poranna herbata i piękne malarstwo