Tydzień STO Osiemdziesiąty Ósmy

Dzisiaj pochwała rękodzieła.
Znalazłam Panią Justynę w czeluściach Internetu, zatkało mnie totalnie z zachwytu:). ma kobitka talent:)

Zamówiłam sobie urodzinowy prezent, taki specjalnie dla mnie,
 o to on:)








 Pani Justyno- po stokroć dziękuję:)

Więcej cudów Pani Justyny tutaj: BOHOBIŻU


===========================

Robię zdjęcie codziennie na mojej przerwie w pracy-

mniej więcej o tej samej porze i w tym samym miejscu




   06.03.2017







  07.03.2017








   08.03.2017








  09.03.2017








 10.03.2017




Komentarze

  1. Ale piękna biżuteria! Nie wspomnę o Twoich zestawach, bo to prawdziwe dzieła sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta ostatnia stylizacja! I zajefajne butki. Skąd to? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weszłam sobie na stronkę Pani Justyny. Zatkało mnie z wrażenia!!!! Prawdziwe cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuteria robi wrażenie tak samo jak twoje zestawy. Wszystkie przypadły mi do gustu. Ja również weszłam na stronę Pani Justyny i przyznaję, że jest co podziwiać. Pozdrawiam serdecznie Jola L.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poranna herbata i piękne malarstwo