345 do 50

          Otwieram cykl, który dzisiaj zapoczątkowuję- ilość dni do mojej pięćdziesiątki :)

Tak, za 345 dni kończę 50 lat!

Dla mnie to nie rozpoczęcie kolejnej dekady, ale przejście. W nowy cykl, nowe zmiany, nowy kobiecy krąg. Wprawdzie jest to data umowna, nie stanie się przecież tak o godzinie 14:00, 12 stycznia 2020 roku. To się już staje. Bo to proces. Chcę, by stawało się to świadomie, chcę bardzo, bardzo czuć ten proces, a wiem, że w jakimś zakresie go nie odbieram, a nawet blokuję. Więc postanowiłam sobie, że poprzez fizyczność, psyche i Ducha otwieram się na bodźce, znaki, no na cały ten proces, którego jeszcze nie w pełni ogarniam, ale ważne, że czuję, że tego chcę.

          Cykl ten ma z jednej strony dokumentować mój proces, a z drugiej strony chcę podzielić się sobą i swoim przechodzeniem w nowy cykl. Cieszę się na to i na to, bo będę świadomiej przeżywała każdy dzień, który jest. A to przeżywanie tu i teraz jest moim czynnikiem życia (opowiem wkrótce, co mam na myśli).

          Poprzez dbanie o siebie, o swoje ciało, emocje, relacje, umysł, ducha, itp., zadbam też przy okazji o zewnętrzy świat, w którym żyję, bo czując się dobrze tworzę dobrą energię :).

          Wpisy będą pewnie różne, zależne od tego, czego doświadczyłam lub nie, co mnie spotkało, jak przeżywałam świat w danym momencie. Chcę umieszczać posty codziennie, ale nie obiecują tego, ani sobie, ani Wam, bo znam siebie :).  

          Sama jestem ciekawa, jak to będzie wyglądało za miesiąc, trzy czy jeszcze dalej. Pożyjemy, zobaczymy...

          Przy okazji na Instasory będę wstawiać WYŻYWKI kulinarne. To też jest składowa mojego dbania o siebie- smaczne, wegetariańskie jedzonko, przygotowane dla rozkoszy podniebienia i zapełnienia żołądka :) (na teraz dopiero uczę się Instastry, dopiero co poznaje różne możliwości, wychodzą czasem głupotki:)).

          Reasumując- każdy dzień przybliża mnie do pięćdziesiątki, która będzie stanowić most do przejścia w NOWE :)

iZA


Odkrycie muzyczne (dzięki mojej córce):









Komentarze

  1. Bardzo fajny sposób na przygotowanie się:)))ja już jestem po i uważam że to jest również piękny czas:)))Pozdrawiam serdecznie i powodzenia życzę:))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poranna herbata i piękne malarstwo