Tydzień Trzydziesty Ósmy

A podtytuł brzmi
     SUPERŁÓMEN...
          ...W ramach Czwartego dnia (o tym TU) miałam okazję pobawić się w piątek swoją wyobraźnią w...SUPERWOMEN. A wcale nie miałam zamiaru.
Ale po kolei:
- piątek, za dwie godziny koniec pracy, weekend
- aż tu nagle... pan kurier zostawia na środku chodnika pod firmą "paczuszkę" o wadze 800kg, po czym znika
- paczka z książkami, nie może sobie tam stać do końca świata
- w pobliżu nie ma żadnego chętnego na wniesienie ok. 50 paczek na półpiętro
- mnie też się nie chce
- ale nie ma wyjscia, paczki muszą znaleźć się w firmie przed końcem pracy
- no to ubieram płaszcz i wychodzę na świat, by nim zawładnąć!
- koleżanka z pracy ma strach w oczach, ona tez będzie nosić paczki!
- Marta, mówię jej- wyobraź sobie, ze jesteś na siłowni
- a ja jestem Superwomen, co wszystko zrobi, ogarnie i tupnie nogą...
I paczki są już na półkach, śladu na chodniku po nich nie ma:)
I po tym wszystkim, pełna superłómenowej energii, rozmawiam przez telefon z moim zwierzchnikiem, któremu radzę, by koniaku się napił i wziął głęboki oddech, bo zawału dostanie (czymś się tam zdenerwował)! (w innych okolicznościach nie miałabym na to odwagi...:)
A na sam koniec dnia panu kloszardowi 2 zł dałam za odwiezienie koszyka z marketu, a on mi życzenia pięknym, trochę bezzębym zgryzem, składa z okazji Dnia Kobiet, i był w tym tak szczery i przekonujący, że też mu wzajemnie życzenia złożyłam:)
Wspaniale być kobietą!
I tyle:)




Robię zdjęcie codziennie na mojej przerwie w pracy- mniej więcej o tej samej porze i w tym samym miejscu.
03.03'14 


04.03'14 


05.03'14 


06.03'14 


07.03'14

Komentarze

  1. slicznie wyglądasz, a z tymi paczkami to uważaj, przecież nie muszę Ci mówić ,że zdrowie najwalniejsze :) i pamiętaj - pamięć dyrektorów jest bardzo krótko trwała, chyba, ze chcą Cie udupić :)
    buziaki
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jako superłómen paczki nie sprawiły mi trudności:)
      Buziaki:)

      Usuń
  2. No, siłaczka z Ciebie prawdziwa! :)
    Piękne zestawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie! tylko nie siłaczka, ona marnie skończyła! Wolę supełómen!

      Usuń
  3. To się nazywa przemienić negatyw w pozytyw. Tak sobie zawsze tłumaczę czynności, które muszę a nie lubię. Sprzątanie - to siłownia, żmudna praca przy kompie albo kserokopiarce - ćwiczenia na skupienie itd :))

    OdpowiedzUsuń
  4. It sounds like you have been super busy! but you must make everyone's days happier, you look beautiful in all of your outfits, so much wonderful colour and so amazing x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I answer by translate-thank you for your kind words and greet you very warmly :)
      Where are you from?

      Usuń
  5. To dzięki tym kolorom masz tyle siły! :-) Dziś wybrałabym różowy zestaw, bo mam słabość do różowego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zestaw różowy bardzo mi odpowiada:)
      I rzeczywiście, kolory dodają mi duuuuuuużo pozytywnej energii:)

      Usuń
  6. Grunt, to pozytywne myślenie:)
    Zestaw z 7. 03 wpadł mi kolorystycznie w oko. Najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywnego myślenia długo się uczyłam. I udało się:)

      Usuń
  7. Jak zawsze pozytywna i pełna energii :D
    Moje typy na ten tydzień to wtorek i czwartek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ruda:)
      A wiesz, że przez Rybnik płynie rzeka Ruda?:):)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poranna herbata i piękne malarstwo