SPACEROWE PIĘKNO OKOLICY

       Z miejsca, w którym mieszkam, mam wszędzie blisko. I do różnych instytucji, sklepów, rozrywek, i do miejsc, gdzie mogę się wyciszyć, nacieszyć przyrodą, kolorami, widokami.

       Do tych miejsc docieram na piechotę, czasem uzbrojona w kije, ale też zwiedzam je, jeżdżąc na rowerze.
Mam ten przywilej, że o różnych porach dnia mogę po prostu wyjść z domu i udać się do ulubionego zagajnika, by poprzytulać się do brzóz, czy też pojeździć sobie na rowerze po ścieżkach, na których żywej duszy...
Uwielbiam te wyprawy... Dają mi poczucie wolności, odrywają od spraw codziennych, naładują energią, czasem też fizycznie "ściorają".

Ten weekend też będzie obfitował w rowerowe wycieczki, ale tym razem do miejsc mi nie znanych. Fajnie!

Zdjęciach, które tu prezentuję, a które zrobił mój mąż, widać piękno mojego ukochanego miasta:














FOTO: Andrzej Rajter http://yogurt.flog.pl/

Komentarze

  1. Pięknie, Iza! Korzystasz z lata... a pamiętasz drogę na tę łąkę z przewróconym pniem? Babiniec na kocu, co Ty na to? Mam kosz piknikowy z prawdziwego zdarzenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbliższy Babiniec 9 września, jeśli pogoda dopisze to czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...a ja też lubię piknikowe wyprawy i mam swoje ulubione miejsca...ale w Żorach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja proszę o wzięcie mnie na taką wyprawę do ulubionych miejsc w Żorach!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Poranna herbata i piękne malarstwo